9 Kasım 2014 Pazar

TERAZI BURCU 10-16 Kasim 2104 Haftalik Burc Yorumu , Zeynep Turan`dan.



TERAZİ BURCU: Her türlü dengesizlik içinde, denge kurmayı iyi bilen siz Teraziler, sabrınız konusunda sınanmaya devam ediliyorsunuz. Yolunuzda devam ederken, üzerinize gereksiz yükler almanın sizi ne kadar yıprattığını fark edeceksiniz. Pazartesi ve Salı günleri Ay Yengeç burcunda olacak. Gereksiz yere kuruntu yapabilir, birlikte olduğunuz kişinin aşırı kıskançlığına maruz kalabilirsiniz. Çalıştığınız ortamda yeni oluşacak değişim ve dönüşümler size iyi fırsatlar sağlayabilir. 14 Kasım Ay- Güneş karesi hafife alınmayacak bir gün diyebilirim. Beklentileriniz ile ihtiyaçlarınız arasında kalabilir, ancak önceliği ihtiyaçlarınızdan yana kullanmanızı tavsiye ederim. Hedefiniz doğrultusunda engellere takıldığınızı hissedebilir bu nedenle çevrenize karşı tepki dolu tavırlar sergileyebilirsiniz. Cumartesi ve Pazar günleri Ay Başak burcunda hareket edecek. Geçmişte kafanıza takılan ancak bir türlü ilgilenemediğiniz konular hakkında detaylı araştırma yapmak isteyebilirsiniz. Açık havada yürüyüş, aile ve arkadaşlarınıza yapacağınız ziyaretler size iyi gelecektir. Kuşku duyduğunuz insanlarla yüzleşmek isteyebilir, rahatsız olduğunuz konuları karşı tarafla bire bir konuşmak isteyebilirsiniz. Aynı zamanda Pazar günü, Venüs Yay burcuna geçiyor. Uzun süredir arkadaşınız olan fakat sıklıkla görüşmediğiniz biriyle aranızda elektriklenme olabilir. Önümüzdeki birkaç hafta boyunca, arkadaş ve dost sohbetlerine katılabilir, özel davetlerde boy gösterebilirsiniz. İyi haftalar dilerim… 


Benim Notum:
Burcumun bana söylediklerinde yine sasirtmamis olmasi olagan bir durum benim icin!

Yinede yazmak istedim.Sabrim konusunda gercekten sinaniyorum,az kaldi tükenmesine,bir alti ay kadar!Gereksiz yük aldigimin farkindayim zaten.Calistigim is yerinde devrim yapip durum degisikligine sebep oldum,olmasi gerekeni yaptirdim.Iyi firsatlar saglamasi dilegiyle Pazartesi farkli calisanlarim olacak.Ihtiyaclar konusunda hemfikir olup öyle yaptim,buda dogruydu.Evet hedeflerim var artik benim,engellerimde...Tavir takinmak bir yana hep birseyleri anlattigimda herseyin ters düz olmasi bir sekilde kizginligim tavir olabilir!Arastirma yapilacak bu hafta bir davam var!Az evvel bir kahvalti daveti aldim,hani su bir iki yildir görüsmedigim arkadasim beni davet etti,kabul ettim,baskalarida olacakmis.Insallah iyi gelir,görecegiz...Bu hafta yine dop dolu bir hafta,hayirsiyla atlatmak dilegiyle,sevgiler hepinize,


SERPIL.

2 yorum:

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sadece sevgilerimi birakmak icin ugradim :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Dostbahcesinden lezzetler,sevgili arkadasim,ne cok sevindim yorumunu görünce,bazen ben unutuyorum uzun süre yazmayan arkadaslarima ugrayip bir hal hatir sormayi,siz ne güzel düsünmüssünüz,sagolun,yine beklerim cok sevgiler...